از پیامک خسته شده اید؟ “نمره” جدید ممکن است به معنای کمتر باشد

Mobile carriers including AT&T and T-Mobile have begun to roll out “trust scores” for organizations that send large numbers of text messages, causing an uproar among Democratic and progressive organizers who say the system is ripe for abuse.

این روزها ، کار NAACP اغلب حول پیام متنی می چرخد ​​- به ویژه نرم افزاری که به اعضای گروه حقوق مدنی اجازه می دهد متن های زیادی را برای افراد مختلف از جمله افراد غیر عضو به راحتی ارسال کنند.

سال گذشته ، وقتی همه گیری ویروس کرونا ویرایش های دیگر را دشوار کرد ، NAACP با استفاده از نرم افزار پیامکی 12 میلیون نفر را به رای دادن و بسیاری دیگر را برای پر کردن فرم های سرشماری تشویق کرد.

اما اکنون NAACP می گوید که کمپین های ارسال پیامک و تلاش های مشابه سایر گروه های طرفداری در معرض تهدید بزرگترین شرکت های تلفن همراه کشور از جمله AT&T و T-Mobile است.

در این ماه ، شرکت های بی سیم شروع به راه اندازی سیستمی می کنند که سازمان هایی را که باید کمپین های پیام کوتاه را اجرا کنند ، برای پر کردن برنامه و ارسال به “نمره اعتماد” تعیین شده توسط الگوریتم رایانه فروشنده ، مجبور می کنند. شرکت ها نگفته اند که چگونه امتیازات محاسبه می شود ، اما اگر نمره خیلی کم باشد ، یک سازمان با پیامدهای متنی خود با محدودیت های شدیدی روبرو می شود.

جمال واتکینز ، معاون ارشد رئیس استراتژی و پیشرفت NAACP ، گفت: “این نوع برنامه به کسی که پشت پرده است تصمیم می گیرد که خودسرانه تصمیم بگیرد.”

مبارزات انتخاباتی سال 2020 شاهد سیل پیام های متنی بود ، بسیاری از گیرندگان را آزار می داد ، از جمله برخی که می گفتند برای متوقف کردن پیام ها راهی آسان وجود ندارد. کارشناسان صنعت گفتند که ارتباطات بیشتر به سمت برنامه های مبتنی بر داده مانند WhatsApp در حال انتقال پیام های متنی پیامکی هستند.

“این یک نوع یادگار است ، مانند دستگاه های نمابر. تعداد زیادی هرزنامه وجود دارد من مطمئن هستم که آنها برای خلاص شدن از شر آنها هیجان زده شده اند. “، گفت: شان هاینی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت SignalWire ، یک شرکت فناوری که برخی خدمات پیام کوتاه را ارائه می دهد.

سرکوب احتمالی AT&T و T-Mobile باعث ایجاد هیاهویی در بین سازمان دهندگان مترقی شده است که می گویند این سیستم برای سو abuseاستفاده رسیده است. سازمان دهندگان می گویند که این امتیازات براساس یک فرمول اعلام نشده بدون هیچ گونه امکان واقعی برای تجدیدنظر ، افزایش احتمال تعصب الگوریتمی ، و یک فروشنده شخص ثالث که نمرات اعتماد را مدیریت می کند ، با یک اهدا کننده اصلی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق رابطه دارد.

هجده گروه از جمله فدراسیون والدین برنامه ریزی شده آمریکا ، باشگاه سیرا و NAACP نامه ای به قانونگذاران دموکرات و جو بایدن رئیس جمهور این ماه امضا کردند تا از آنها مداخله کنند. هنوز هیچ پاسخی رسمی داده نشده است

جدول زمانی برای انطباق مدام تغییر می کند ، اما طبق سیستم جدید ، سازمان هایی مانند NAACP باید پرسشنامه های دقیق نه تنها در مورد خود بلکه انواع کمپین های پیام کوتاه را که قصد دارند فعالیت کنند پر کنند – حتی اگر آنها دقیقاً نمی دانند که چگونه آنها در آینده از پیام کوتاه استفاده خواهند کرد.

نظارت بر سیستم امتیازدهی نهاد جدیدی خواهد بود ، Registry Registry ، که خود را “اقتدار شهرت” می نامد و زیرمجموعه Kaleyra ، یک شرکت ارتباطی مستقر در میلان است. رجیستری که سال گذشته در یک پست LinkedIn گفته شد ، شرکتهای مخابراتی بی سیم اکنون “در مورد” چه کسی “و” چه چیزی از هر پیام تبلیغاتی “توسط مارک های تجاری قابل مشاهده هستند. اما قوانین آن نه تنها برای مشاغل ارسال کننده متن فراوان بلکه برای سازمانهای غیرانتفاعی که به طور کلی فاقد بخشهای بزرگ بازاریابی هستند ، اعمال خواهد شد.

واتکینز گفت: “این یک جعبه سیاه است که شرکتها را نسبت به سازمانهایی که انتفاعی و مبتنی بر جامعه نیستند ترجیح می دهد.” وی گفت که در صورت انجام ثبت نام ، فعالیت های پیامکی فعلی NAACP “غیرقابل دفاع” خواهد بود.

بانکداری متنی در سه سال گذشته به عنوان یک روش اصلی برای مبارزات سیاسی و طرفداران موضوع برای انتشار پیام های خود ، محبوبیت بیشتری داشته است. داوطلبان یا کارمندان با حقوق می توانند این کار را از اتاق نشیمن خود انجام دهند ، از زبان پیش نویس برای ارسال پیام کوتاه به افراد غریبه استفاده کنند و پیام ها به عنوان اسپم انبوه به حساب نمی آیند زیرا هر متن به صورت جداگانه با یک کلیک یا ضربه تلفنی ارسال می شود. هم مبارزات انتخاباتی بایدن و هم ترامپ در مسابقه ریاست جمهوری سال گذشته از این روش استفاده کردند.

اقدام AT&T و T-Mobile ، همراه با چند شرکت مخابراتی بی سیم کوچکتر ، آخرین تلاش صنعت برای تنظیم عملکرد قبل از این است که حتی بیشتر شود.

“ما می خواهیم همه گروه ها و سازمان ها بتوانند از طریق پیام کوتاه متناسب و موثر با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. سیاست های ما ضمن اطمینان از ارسال پیام هایی که می خواهند دریافت کنند ، از مشتریان ما در برابر پیام های ناخواسته محافظت می کند. ”

سخنگوی گفت ، مشاغل مجبورند هزینه جدیدی را به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی پرداخت کنند ، اما سازمان های غیرانتفاعی ثبت شده ، موسسات خیریه و گروه های مشابه از این امر در امان خواهند ماند. او به سوالات بعدی پاسخ نداد.

پس از اجرایی شدن ، به طور بالقوه در ماه ژوئن ، AT&T می تواند پیام های بیشتری را که به مشتریان AT&T ارسال می شود مسدود کند و سایر شرکت های مخابراتی می توانند همین کار را برای مشتریان خود انجام دهند.

سخنگوی T-Mobile در بیانیه ای گفت: این تغییرات به اطمینان حاصل می کند که مشتریانی که می خواهند پیام های متنی دریافت کنند همیشه آنها را دریافت می کنند و به جلوگیری از جعل شخصیت های دیگران از بازیگران بد کمک می کند.

Verizon ، دیگر شرکت بزرگ بی سیم ایالات متحده ، است

در ثبت نام مبارزات انتخاباتی شرکت نمی کند ، اگرچه در مرحله بعد می تواند تصمیم بگیرد. سخنگوی ورایزون گفت که او هیچ اطلاعی در مورد تصمیم گیری ندارد.

دبرا کلیور ، مدیر عامل VoteAmerica ، یک گروه غیرانتفاعی که رأی دهندگان را ثبت نام می کند و از طریق متن درباره نحوه رأی دادن اطلاعاتی را ارائه می دهد ، گفت که این برنامه برای سازمان او ویرانگر خواهد بود و حتی بر اسپمرهایی که متنی جعلی ارسال می کنند نیز تأثیر نخواهد گذاشت.

توصیه شده

امنیت
فاکس نیوز با شکایت 1.6 میلیارد دلاری در مورد ادعاهای تقلب در انتخابات روبرو شد

امنیت
فیس بوک می گوید هکرهای چینی از پلتفرم برای هک اویغورهای خارج از کشور استفاده کرده اند
وی گفت: “این کانالهای کم و بدون هیچ کاری را در اختیار ما قرار می دهد تا اطلاعات حساس به زمان را در اختیار رای دهندگان قرار دهیم.” “ما پیام های متنی را انتخاب می کنیم زیرا 90 درصد آنها در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند.”

ایده به ثمر رساندن سودهای غیرانتفاعی برای اعتماد بر اساس الگوریتمی درست در حالی پیش می رود که محققان و دولت ها در حال بررسی دقیق تصمیماتی هستند که به طور خودکار توسط رایانه گرفته می شوند. الگوریتم های مغرضانه به دلیل بدتر کردن تبعیض در مناطقی مانند مسکن ، جستجوی شغل و مجازات های کیفری مقصر شناخته شده اند.

از امتیازات اعتماد یا امتیازات ریسک بصورت آنلاین برای فیلتر کردن نامه های ایمیل برای هرزنامه ، جلوگیری از رباتها در وب سایتهای کلاهبرداری و سایر اهداف امنیتی استفاده می شود ، هرچند به دلیل عدم شفافیت مورد انتقاد قرار گرفته اند.

سازمان دهندگان غیرانتفاعی گفتند که هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی جلوگیری از حملات بی سیم و ثبت نام کمپین از نتایج مغرضانه در امتیازات اعتماد آنها مشاهده نکرده اند.

کلیور گفت: “من سوالات گسترده ای در مورد آنچه قرار است به امتیازات اعتماد برسد ، دارم.” “چه کسی می خواهد الگوریتم را تعیین کند؟ چه چیزی قرار است به آن بپردازیم؟ اگر بخواهید از آن درخواست تجدید نظر کنید ، روند آن چگونه خواهد بود؟ “

وی گفت VoteAmerica در حال حاضر یک موسسه خیریه غیرحزبی مصوب فدرال برای اهداف مالیاتی است و شرکت های حمل و نقل باید از آن اساس کار کنند. وی گفت: “ایده شرکت های مخابراتی با دادن سابقه طولانی در سوiting استفاده و بدرفتاری با مصرف کنندگان ، امتیازات اعتماد را به سازمان های غیرانتفاعی ثبت شده خنده آور می کند.”

مشخص نیست که چگونه رجیستری کمپین در حال ارزیابی تعصب احتمالی است. سخنگوی رجیستری از پاسخ دادن به س questionsالات یا در دسترس قرار دادن کسی برای مصاحبه خودداری کرد و گفت که این سازمان “کاملاً شلوغ” است.

AT&T و T-Mobile به سوالات مربوط به سیستم نمره اعتماد پاسخ ندادند.

هاینی ، از SignalWire ، گفت که ممکن است دلیلی برای نگرانی در مورد صنعت ایجاد یک دروازه بان واحد باشد که بتواند متون گسترده را سازماندهی کند.

وی گفت: “ما از چهار طرف طیف سیاسی به مشتریان خدمات می دهیم.” “هنگامی که شما به یک تغییر تغییر می دهید در آنجا یک سازمان واحد موارد تأیید را تأیید می کند ، این احتمالاً یک نگرانی منصفانه است و امیدوارم FCC و دیگر ناظران برای اطمینان از پیام رسانی عادلانه به این موضوع توجه کنند.”

سخنگوی کمیسیون ارتباطات فدرال از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

واتکینز از NAACP گفت که وی خصوصاً نگران است زیرا یکی از شرکتهای خصوصی داده که فروشنده این پروژه است ، Aegis Mobile ، مدتهاست که با اهدا کننده تبلیغات رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ ارتباط دارد. اهداكننده ، جفری گوتمن ، بر اساس مشخصات LinkedIn ، رئیس اجرایی Aegis بود و بعداً تحت نظر ترامپ در وزارت خزانه داری خدمت كرد. وی در حال حاضر برای نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری ویرجینیا کار می کند.

واتکینز گفت: “سیاست و مشخصات وی در این فضا بسیار نگران کننده است.” وی افزود: “به این دلیل نیست كه محافظه كاران نمی توانند منصف باشند” ، اما همسو بودن با ترامپ “بسیار نگران كننده است.”

نه اگیس و نه گوتمن به درخواست های اظهار نظر پاسخ ندادند.

WMC Global ، یک شرکت داده دیگر که به عنوان یک آژانس رتبه بندی برای این پروژه فعالیت می کند ، در وب سایت خود گفت که “در عرض چند دقیقه” به اشخاصی امتیاز می دهد که بر اساس عواملی مانند شکایات مصرف کننده ، موارد کلاهبرداری و “شیوه های تجاری ثابت” برای “ایجاد یک جامع نگر نمایی از تاریخ شرکت و سهامداران یک نهاد و تعیین امتیاز براساس آن ارزیابی ریسک. ” این شرکت به درخواست مصاحبه پاسخ نداد.

ایان متیوز ، مدیرعامل WMC Global ، پس از انتشار این داستان در نامه الکترونیکی گفت كه نقش این شركت محدود به تأیید مشاغل است و این امر تأیید سازمان های سیاسی یا سازمان های غیرانتفاعی نخواهد بود.

اگر نمره اعتماد پایین باشد ، یک سازمان می تواند هزینه بیشتری را برای بررسی اضافی از یک فروشنده تأیید شده بپردازد ، اما هیچ تضمینی برای نتیجه بهتر نیست ، سیگنال وایر در یادداشت 3000 کلمه ای به مشتریان گفت تا راهنمای آنها در روند ثبت نام باشد.

سیگنال وایر گفت که هر پیامی که پس از 1 ژوئن توسط یک کمپین پیامکی به مشتریان AT&T ارسال شود “در معرض فیلتر شدید و انسداد بالقوه قرار خواهد گرفت.”

www.nbcnews.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *