Spotify به سمت صوتی اجتماعی می رود ، برنامه صوتی زنده متمرکز بر ورزش را به دست می آورد

Image: Daniel Ek, chief executive officer and co-founder of Spotify

Spotify روز سه شنبه گفت که این شرکت را در پشت برنامه زنده صوتی Locker Room خریداری کرده است ، و به فضای موسیقی که به دنبال ظهور برنامه Clubhouse ، شاهد علاقه مندی جدیدی است ، به جایگاه جدیدی برای موسیقی و پادکست پادکست می دهد.

این شرکت ، آزمایشگاه های بتی ، Locker Room را در ماه اکتبر به عنوان یک بستر ورزشی متمرکز برای مکالمات صوتی زنده راه اندازی کرد. Spotify گفت که قصد دارد برنامه “را به یک تجربه صوتی زنده بهبود یافته برای طیف وسیع تری از خالقان و طرفداران” توسعه و گسترش دهد “.

Locker Room بزودی گسترش می یابد و تغییر نام می یابد و بیشتر شبیه Clubhouse یا Twitter Spaces می شود: تالار گفتگوی زنده در مورد موسیقی ، فرهنگ و انواع موضوعات.

گوستاو سودرستروم ، مدیر ارشد تحقیق و توسعه Spotify ، گفت: “سازندگان و طرفداران درخواست فرمت های زنده در Spotify را دارند و ما بسیار خوشحالیم که به زودی ، آنها را در اختیار صدها میلیون شنونده و میلیون ها سازنده در سیستم عامل خود قرار خواهیم داد.” در بیانیه ای گفت.

شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است.

 

Spotify همچنین از فناوری یادگیری ماشینی خود برای سازماندهی تجربه صوتی زنده و برنامه نویسی برای کاربران بر اساس علاقه آنها استفاده خواهد کرد و به طور بالقوه به آن نسبت به کلاب هاوس و سایر رقبا برتری خواهد داد. همچنین احتمالاً به استعداد اختصاصی پادکست خود که شامل جو روگان ، بیل سیمونز و پرنس هری و مگان ، دوشس ساسکس است ، تکیه خواهد کرد.

این خرید در حالی رخ داده است که بدنبال افزایش شهابی Clubhouse ، برنامه ای است که بیش از 10 میلیون کاربر را در کمتر از یک سال جذب کرده است ، یک میلیارد دلار ارزش افزوده جمع آوری کرده و از فیس بوک ، توییتر و دیگران الهام گرفته است تا توسعه خود را افزایش دهند رقبای Clubhouse خود را دارند.

دانیل اك بنیانگذار و مدیر اجرایی Spotify گفته است كه وی معتقد است برنامه نویسی بر اساس تقاضا برتری را نسبت به صدای زنده حفظ خواهد كرد. اما جذابیت افزودن سرویس زنده مانند Locker Room به پادکسترهای بزرگ و کاربر متوسط ​​این امکان را می دهد که به راحتی و سریع محتوا را با هزینه صفر ایجاد کند و آن مکالمه را به شبکه دنبال کنندگان توزیع کند.

برای Spotify ، شرکتی که پیش از این صدها میلیون نفر در محتوای اختصاصی پادکست سرمایه گذاری کرده است ، صوتی اجتماعی به این معنی است که پادکستری مانند Rogan و Simmons اکنون می توانند به جای تأخیر ، در زمان واقعی پخش کنند ، در حالی که نوازندگان ممکن است روزی کنسرت های خود را پخش کنند یا ضبط های دیگر برای شنوندگان زنده است.

Söderström گفت: “جهان از قبل برای موسیقی ، پادکست و سایر تجربیات صوتی بی نظیر به ما مراجعه می کند ، و این تجربه صوتی زنده جدید یک مکمل قدرتمند است که تجربه درخواستی را که امروز ارائه می دهیم تقویت و گسترش می دهد.”

https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/spotify-jumps-social-audio-acquires-sports-focused-live-audio-app-rcna544

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *