پیاده رو آمازون و چرا تخصص بازاریابی اهمیت دارد

پیاده رو آمازون و چرا تخصص بازاریابی اهمیت دارد

marketing skills in the tech industry

پیاده رو آمازون یک فناوری شبکه با پهنای باند کم است که از بلوتوث برای اتصال دستگاه های آمازون استفاده می کند. هدف ارائه یک راه حل اتصال ارزان و قابل اعتماد است که مناطق وسیعی را خارج از محدوده شبکه های WiFi اکثر کاربران پنهان کند.

در حال حاضر ، تعداد زیادی مقاله در مورد چگونگی خاموش کردن این سرویس نسبتاً ایمن وجود دارد که با توجه به اینکه برای عملکرد صحیح یا اصلاً نیاز به انبوهی از شبکه ها دارد ، موفقیت آن مشکل ساز خواهد شد.

در حالی که من اخبار مربوط به این موضوع را مصرف می کردم ، دوست قدیمی ام در مایکروسافت ، کاتلین هال ، توسط Lions کن به عنوان بازاریاب سال شناخته شد. این اعلامیه من را متوجه مشکل واقعی Sidewalk کرد و این فناوری نیست. این فقدان بازاریابی هوشمندانه است.

بیایید یکی از نقاط ضعف پایدار در بازار فناوری ، عدم توجه جدی به بازاریابی را بررسی کنیم. ما مجدداً با محصول هفته من پایان خواهیم یافت ، که جایگزینی برای دوربین زنگ درب دارای رده بالا برای کسانی است که نیاز به یک راه حل باتری دارند اما از استفاده Ring توسط نیروهای انتظامی عصبی هستند. همچنین ، این دستگاه ممکن است روز پدر را سریع و آسان ارائه دهد.

صلاحیت بازاریابی
کاتلین هال ، مایکروسافت
کاتلین هال ، جایگزین تجاری ، تبلیغات و تحقیقات شرکت مایکروسافت
کاتلین هال نماینده یک نژاد نادر در شرکت های فناوری است ، یک افسر بازاریابی کاملاً آموزش دیده و باتجربه در یک سمت اجرایی.
بازاریابی یک قسمت مهم در هر شرکت است زیرا این عملکردی است که تقاضا برای محصولات ، خدمات و اوراق بهادار شرکت را به طور گسترده ای پیش می برد. اما در شرکت های فناوری ، اغلب اوقات ، افرادی که فاقد مهارت های اصلی بازاریابی هستند ، به بازاریابی ارتقا می یابند زیرا کسانی که آنها را ارتقا می دهند ، دانش بازاریابی نیز ندارند.

بدتر اینکه ، در شرکت های فناوری ، مهندسی غالباً حاکم است و مهندسان فکر می کنند که تخصص آنها در زمینه تولید نرم افزار یا سخت افزار ، آنها را در امر بازاریابی نیز خبره می کند. به طور خلاصه ، اغلب اوقات ، در این مهارت مهم برای اطمینان از درآمد شرکت ، توانایی بالقوه خود را تأمین می کنیم ، مشاغل برتر نه تنها اغلب توسط افرادی تشکیل می شوند که زمینه لازم برای انجام کار را ندارند ، بلکه افرادی که سابقه کار دارند نیز اغلب با قدرت بیشتری لغو می شوند مردمی که کار را نیز نمی فهمند.

غالباً ، این عدم صلاحیت اجباری در سطح تصمیم گیری باعث می شود که مشاغل افراد ارشد بازاریابی واجد شرایط نسبتاً کوتاه ، به ویژه در سطوح بالای شرکت ، زیرا آنها از ضربه سر خود به “دیوار احمق” خسته شده اند و جایی را منتقل می کنند که از مهارت و تجربه آنها قدردانی می شود ، و آنها می توانند تغییر ایجاد کنند.

این نتیجه معمول موفقیت کاتلین هال را نسبتاً منحصر به فرد می سازد زیرا او مدتی در مایکروسافت بوده است و در آنجا نیز موفق به کسب شناخت شایسته شده است و او را به یک منبع عالی برای مشاوره در مورد چگونگی زنده ماندن و بازنشستگی مدیر بازاریابی واجد شرایط دیگر تبدیل می کند. در ساختار خصمانه موجود در اکثر شرکت های فناوری شکوفا می شود.

مشکل پیاده رو
مسئله Sidewalk امنیت آن نیست (گزارش شده است که بصورت گسترده رمزگذاری شده است). میزان پهنای باند آن از شما نیست زیرا تردید وجود دارد که متوجه آن شوید. و این طور نیست که آمازون از Sidewalk برای گرفتن اطلاعات خصوصی شما استفاده می کند (اینطور نیستند).

با این حال ، بازاریابی آمازون قبل از انتشار ، مقدمات کار را انجام نداد و آمازون از شما برای انتخاب درخواست نکرد. آنها فقط سرویس را بدون اجازه از کاربران روشن کردند. یک بازاریاب باتجربه نیاز به مدیریت ادراکات عمومی ، جلب اعتماد عمومی را توضیح داده و سپس افراد را به صورت رسمی انتخاب می کند تا از واکنش منفی جلوگیری کند.

به عنوان مثال ، با این سرویس ، یک وسیله ردیابی حیوان خانگی یا کودک می تواند مدت طولانی تری کار کند ، قابل اطمینان تر باشد و بسیار ارزان تر از آنچه در حال حاضر در بازار است ، باشد. (تا حدودی به دلیل اوج گرفتن بی خانمان ها ، سرقت ها بشدت افزایش یافته است و ظاهرا سرقت از حیوانات خانگی نیز در حال رایج شدن است.) شما در نهایت با دستگاه هایی مانند کاشی روبرو خواهید شد که مسافت بسیار بیشتری را در مناطق پرجمعیت کار می کنند و مکان را بهتر اطمینان دهید. و بازیابی اموال برچسب زده شده و سرقت شده و حیوان خانگی فراری یا دزدیده شده شما.

نصب سنسورهای آب برای سیستم آبیاری همیشه نوآورانه شما آسان تر و قابل اطمینان تر است. همچنین ، نصب سنسورهای دما برای نظارت بر گیاهان ، حیوانات خانگی یا حتی کودکان بسیار آسان تر و همچنین ارزان تر است. شما حتی می توانید یک سنسور قابل اعتماد در صندوق پستی از راه دور خود قرار دهید که ماهها طول بکشد و به طور قابل اعتماد به شما بگوید هنگام ارسال نامه شما – و یک سنسور در یک بسته حاوی چند وسیله گران قیمت که خریداری کرده اید که به شما امکان می دهد خلبان ایوان را که آن را دزدیده است ردیابی کنید .

اما همه آنچه که ما در مورد پیاده رو می شنویم ، رعایت حریم خصوصی و امنیت مربوط به توصیه های مکرر برای انصراف از خدمات است ، عمدتا بر اساس کمبود دانش در مورد آنچه که این فناوری انجام می دهد و خطرات واقعی آن ، که در برابر مزایای خدمات بی اهمیت است ، است.

در نتیجه ، این سرویس با ارزش بالقوه (برای امنیت و امنیت بچه ها ، حیوانات خانگی و دارایی ما) احتمالاً از کار خواهد افتاد زیرا آمازون درک خدمات را کنترل نمی کرد.

جمع بندی: درک واقعیت است
در حالی که من در نقش بازاریابی نیستم ، من سابقه آموزش بازاریابی دارم و در گذشته در سازمان های بازاریابی کار کرده ام. من شرکت هایی را دیده ام که در آنها کار کرده ام که شکست خورده اند یا تقریباً شکست می خورند زیرا آنها یا افراد بازاریابی واجد شرایط را استخدام نمی کنند یا آنها را در نمونه های تکراری اثر Dunning-Kruger تابع آنها می کنند.

اپل که روزگاری توسط استیو جابز ، پیشگام بازاریابی اداره می شد ، آنچه را كه ممكن است هنگام فرماندهی یك شركت توسط شخصی كه نحوه كار بازاریابی را می فهمید ، به نمایش گذاشت.

لوئیس گرستنر ، که تقریباً چیزی در مورد فناوری نمی دانست ، تا حد زیادی در چرخش IBM موفق بود زیرا از دانش Nabisco خود برای ایجاد یکی از توانمندترین سازمان های بازاریابی که تاکنون وجود داشته است ، استفاده کرد. جانشین وی آن سازمان را بر هم زد و واحد رایانه شخصی این شرکت را به فروش رساند ، که مشهودترین استفاده از مارک IBM بود ، و Lenovo را به عنوان یک مارک جهانی گسترده راه اندازی کرد و رشد IBM را فلج کرد.

عدم موفقیت یک محصول جدید موفق اپل پس از مرگ استیو جابز در درجه اول به دلیل کاهش چشمگیر توانایی و شایستگی سازمان بازاریابی آنها پس از ساعت در حال گذر است با این وجود ، یک اشتباه مکرر که شرکت های فناوری مرتکب می شوند ، استخدام نکردن و حمایت از مدیران بازاریابی (هر دو مهم هستند) و در نظر گرفتن بازاریابی و تحقیقات بازار در هنگام تولید محصولات جدید در ابتدا ، به حساب می آیند.

پیاده رو ، که رو به شکست است ، نیازی به شکست نداشت. هنوز هم ، تا زمانی که شرکت های فناوری درک کنند که قوی ترین سلاح فروش در مقیاس ، بازاریابی هوشمندانه است ، اشتباهی که با Amazon Sidewalk می بینیم احتمالاً تکرار می شود. سرانجام ، باید صریح بگویم ، فروش خوب انجام شده مانند داشتن تیمی از تیراندازان است که به نوعی خوب هستند. بازاریابی مانند داشتن بمب هسته ای است که هم می تواند در جنگ پیروز شود و هم در صورت سو mis استفاده ، در آن ببازد.

چیزی که باید در مورد این هفته فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *